Našimi krmivy lze vyléčit zdravotní problémy psů způsobené nekvalitní stravou!

08.10.2010 23:27

 

Když v časopise Pes přítel člověka vyšel článek FirstMate - likvidátor kožních onemocnění, reakce na sebe nenechaly dlouho čekat. Řada chovatelů se na nás od té doby každý den obrací se svými problémy psů. Pro mnohé jsme byli poslední možností, kterou ještě chtěli vyzkoušet.

Jedním z prvních, kdo se na nás obrátil byla i majitelka 6 měsíční argentinské dogy, viz foto. Fence jsme vzhledem k jejímu zdravotnímu stavu nasadili krmivo FirstMate Australian Lamb. Když se zdravotní stav zlepšil, přešli jsme na krmivo FirstMate Pacific Ocean Fish Large Breed. Myslím, že rozdíl ve zdravotním stavu fenečky před léčbou a po dvou měsících krmení FirsMate je opravdu markantní.

Argentinská doga

kožní onemocnění

po 2 měsících krmení FirstMate Pacific Ocean Fish Large Breed

V čem spočívá úspěch našich ultraprémiových krmiv FirstMate?

FirstMate Pacific Ocean Fish i FirstMate Australian Lamb se od běžných superprémiových krmiv liší tím, že jsou při výrobě použity pouze suroviny v potravinářské kvalitě a čistotě, neobsahují žádné náhražky, vedlejší rostlinné ani živočišné konzervanty produkty, rostlinné oleje, chemické konzervanty, barviva, zchutňovadla či sóju.

Unikátní receptura, kterou bezpochyby FirstMate Pacific Ocean Fish i FirstMate Australian Lamb je, má pozitivní vliv na: 

  1. nádory: je nápomocna v zabraňování rozvíjení veškerých druhů nádorů.
     
  2. kůži: odstraňuje svědění či zanícení kůže v důsledku potravinové alergie, lupy, zápach psa způsobovaný nekvalitním krmením.
     
  3. srdce: působí proti zvýšenému krevnímu tlaku, arytmiím a koronárním nemocem.
     
  4. střeva: zlepšuje funkci trávicího traktu, zkracuje dobu hojení ran po chirurgických zákrocích.
     
  5. oči: napomáhá rozvoji sítnice a zrakového centra v oblasti mozku.
     
  6. imunitu: kladně ovlivňuje celkový imunitní stav organismu a celkový zdravotní stav psa.


Anglický buldok

kožní onemocnění

po přechodu na FirstMate Pacific Ocean Fish Original

Hezký den,

posíláme fotky naší Rosie (anglický buldog), která měla 19. září jeden rok. Od března jsme s ní měli velké starosti, dostala příšerný zánět kůže. Vyhlášený MVDr. (jméno nebudeme uvádět) jí předepsal silná antibiotika a speciální šampón na hotspoty + roztok v ampuli proti blechám. Fenka i my jsme trpěli při každé koupeli (co 2-3 dny), musela se jí preventivně aplikovat mast do očí, aby nedostala zánět očí z toho šampónu, který ji asi i štípal a celkem nepříjemně páchl. Byl tak silný, že se to muselo dělat v rukavicích, jinak se mi úplně sloupala kůže na dlaních.

Po více jak měsíci trápení fenky antibiotiky, ze kterých samozřejmě zvracela a granule (značku nebudeme uvádět), které byly příčinou toho všeho neštěstí (jak jsme později zjistili), nechtěla žrát, tak jsme ji převedli na vařenou stravu + ty granule. Ale nejspíš jí to úplně nestačilo. Dostala další antibiotika a z těch už jí bylo zle po každém jídle.

Od té chvíle jsme začali pátrat sami a manžel objevil na internetu vaše stránky s obrázky stejně postižených chudáků. Takže jsme neměli co ztratit a koupili vaše hypoalergenní granule FistMate Pacific Ocean Fish. Moc jí zachutnaly a do měsíce byla její kůže opět krásná jen s malými místy, kde chyběla srst, ale za další měsíc z ní byl úplný medvídek s krásnou srstí. Můžu říct, že má nejkrásnější srst v celém okolí, protože nikdo tohle super krmivo ani nezná a tak jsme moc šťastní, že jsme té naší holce buldočí takhle spravili srst a je z ní krásný pejsek.

Díky moc vašim stránkám a příběhům.

S pozdravem Hana a Pavel Klusovi z Ostravy


Kříženec bandog x argentinská doga, Marta Štětinová

 

   

Dobrý den, chtěla bych moc poděkovat za pomoc, díky granulím FIRSTMATE PACIFIC OCEAN FISH LARGE BREED, které jste mi doporučili, může můj dvacetiměsíční pejsek zase takto dovádět /foto/. Alergie začala ustupovat už po týdnu, svědění ustalo hned po pár dnech podávání již zmíněných granulí, strupy a s ním probíhající zánět v uších během několika dnů ustoupil a po 10 dnech jako by vůbec nikdy nebyl. Červené skvrny na kůži, mezi prstíky, v tříslech a okolo tlamičky, jako bych mávla kouzelným proutkem, zmizelo vše. Jsem moc šťastná a můj kamarád Atilla spokojený.

Měla jsem velký strach, když mi bylo řečeno, že kortikoidy jsou jediné řešení a díky Vám jsem poznala, že to není pravda, jsem moc ráda, že jsem dala na Vaši radu a místo léčby, která byla nekonečná a nevedla k ničemu, jsem změnila krmivo. Tím, že jsem z vařeného masa, zeleniny, rýže a těstovin plus superprémiových granulí přešla na granule FIRSTMATE PACIFIC OCEAN LARGE BREED, tak tím jsem si ušetřila spoustu starostí, zase můj kamarád může do vody, má více energie a radostnou náladu. Netrápí sebe a ani mě škrabkáním a vykousáváním kůže a vším co je s alergií spojené, jako třeba stresující návštěva lékaře a nemalé peníze za něco, co vůbec nepomohlo nebo jen na pár dní. Ještě jednou, velké díky.


Kříženec německý ovčák x labrador, Helena Kuchynková

Krmivo FirstMate pravidelně objednáváme z vašeho e-shopu a pokud srovnávám s ostatními krmivy, které jsme vyzkoušeli předtím, je opravdu bezkonkurenční! Fence velmi svědčí a po granulích FM vypadá opravdu dobře.

Zhruba v jednom roce jí byla diagnostikována chronická nedostatečnost slinivky břišní. Vyzkoušeli jsme veterinární diety mnoha značek, ale fenka byla vždy vyhublá se špatnou srstí.

Od té doby, co používáme FirstMate, se viditelně zlepšila, dokonce tak moc, že jsme si jednu chvíli mysleli, že je březí. :) Tak neobvyklé pro nás bylo vidět jí dobře krmenou.

Nutné je ale dodat, že denně dostává porci syrové prasečí slinivky. Pancreolan forte u nás vůbec nezabíral.

Budu ráda, když naše zkušenosti někomu s podobně nemocným pejskem pomohou.

Děkuji a přeji hezký večer.

Hela a Jully


Kokršpaněl

kožní onemocnění

po 6 týdnech krmení FirstMate Pacific Ocean Fish Original


Peruánský naháč, Ilona Badalcová

 

jako štěně

 

kožní problémy

 

   

po přechodu na krmení FirstMate Pacific Ocean Fish Original

Dobrý večer, posílám pár foteček našeho naháče, na kterých je vidět, jak zafungovalo krmení FirstMate, které vaše firma dováží do České republiky. Na fotce č.1 je Ozzy štěně a jeho kůže je krásně hladká, pak ale přišla puberta a velké kožní problémy, které veterináři neúspěšně léčili antibiotiky... viz. foto č. 2 a 3.

Na další fotce (č.4) je pejsek téměř roční a jeho problémy jsou pryč. :) Zlepšení stavu jeho kůže je opravdu viditelné. S krmivem jsme moc spokojení a můžeme ho doporučit i ostatním majitelům naháčů, kteří řeší problém s nezdravou kůží.

Přeji hezký večer, Ilona Badalcová


Klára Havránková

Hezký den, nejprve bych Vám ráda poděkovala za předchozí rady. Moje fenka měla kožní problémy a veterinář chtěl nasadit kortikoidy. Zkusila jsem podle Vašich rad krmivo Firstmate kuře a borůvky, vysadila jsem všechny pamlsky a máme pokoj, zlepšila se jí hodně srst a kůže je bez podráždění a vřídků. Taky zažívání a stolice je v pořádku.

Stav kožních problémy fenky bohužel nemám vyfocený a nyní už není co fotit, fenka po vašem krmivu už žádný problém nemá. Baští ho s chutí a já jsem jen ráda, že jsem neposlechla veterináře a nenechala jsem ji léčit léky proti alergii či případnými kortikoidy. Nikdy bych jí tyto léky nenechala dát, i kdybychom měli vyzkoušet všechno. Zkusila jsem to nejjednodušší a to, že jsem změnila krmivo. Po předchozích zkušenostech s jinými krmivy už mám jasno.